دانلود رمان بينوايان - ويكتورهوگو

هفت دانلود

دانلود.دانلود نرم افزار.دانلود آهنگ جدید.دانلود کتاب.دانلود فیلم و سریال.و...

ینوایان تصویر راستین سیمای مردم فرانسه در قرن نوزدهم است چهرهی چند قهرمان در بینوایان برجسته تر ترسیم شده‌است از جملهٔ آن ژان والژان. او مرد میانسال خسته روانی است با نیم تنهٔ کهنه و شلواری وصله دار که پس از گذراندن نوزده سال زندان با اعمال شاقه ,پس از تمام شدن ایام محکومیت جایی برای رفتن ندارد و کسی پناهش نمی‌دهد حتی در لحظه‌ای حاضر می‌شود به زندان باز گردد ولی راهش نمی‌دهند ,در اوج در ماندگی و سیه روزی به خانه یاسقفی پناه می‌برد اسقف با خوشرویی و مهربانی از او پزیرایی می‌کند ولی این مهمان ناخوانده نیمه شب ظروف نقرهٔ اسقف را به سرقت می‌برد.
 اما ساعتی بعد به دست ژاندارم دست گیر می‌شود.ولی بزرگ واری اسقف مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد. ژان والژان در بیست و پنج سالگی اسیر پنجه‌های ستمگری شده‌است. او که روستایی پاکدلی بوده بسبب سرقت یک قرص نان برای سیر کردن کودک گرسنهٔ خواهرش این همه زندان تحمل کرده.در نتیجه مهربانی و عاطفه برایش امر فراموش شده ایست. سر انجام نیک منشی یک مرد روحانی ,در‌های نیک بینی و خیر اندیشی را به روی او باز می‌کند و یکی از بزرگان روزگارش می‌شود که باید تفصیلش را در متن کتاب خواند. اخلاق فضیلت پستی ستم رویداد‌های تاریخی با ژرف اندیشی برسی می‌شود و تناردیه ماریوس و دیگر قهرمانان کتاب با نظم ویژه‌ای در برابر هم قرار می‌گیرند و اثر جاودانه‌ای می‌سازند. گرچه بینوایان از عشق‌های خیال انگیز سر شار است اما جلوهٔ واقع بینانهٔ زندگی مردم در زمان ویکتور هوگو در آن کاملا دیده می‌شود.

رمان بينوايان اثر ويكتورهوگو

آپلود شده در سرور

براي دانلود + توضيحات به ادامه برويد!(دانلود)


دانلود با لينك كمكي از uplooder.net

رمز: www.7download.loxblog.com


 


 در صورتی که مشکل یا سوالی خاصی در باره ی این مورد داشتید از طریق فرم تماس با ما , اطلاع دهید(سایر پرسش ها از قسمت نظرات این مطلب پرسیده شود)

نظرات شما عزیزان:

вι ηαм
ساعت10:19---31 ارديبهشت 1393
با سلام
مدیر روژ دانلود هستم
خواستم بگم
من شما رو لینک کردم اما خبری از لینک من تو سایت شما نیست
رسیدگی کنید ممنون
به امید دیدار


پدرام
ساعت19:00---30 ارديبهشت 1393
سلام
خیلی رمان خوبی بود.
وبلاگت مثل هیشه حرف نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




Design By : P I C H A K . N E T