هفت دانلود

دانلود.دانلود نرم افزار.دانلود آهنگ جدید.دانلود کتاب.دانلود فیلم و سریال.و...

  کلوب مسنجر  سرویس جدید کلوب دات کام می باشد که می توانید از صفحه زیر آن را دانلود کنید و با آسانی و بدون مشکل با دوستان خود گفتگو کنید .نرم افزار کلوب مسنجر (تقدیم تمام کاربران محترم سایت که تو کلوب عضواند)

آپلود شده در سرور

برای دانلود +توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب تشریف ببرین


ادامه مطلب

|پخش رایگان و آنلاین تلوزیون و رادیو‌های فارسی|

نرم افزار myTV 7.3 یا تلوزیون من عنوان برنامه‌ی قدرتمند، کم حجم و رایگان است که به وسیله آن شما قادر خواهید بود تا تمام شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت های متفاوت و سرعت بالا به صورت آنلاین از طریق اینترنت مشاهده نمایید.

با نرم افزار جذاب و کوچک myTV به راحتی مشاهده شبکه‌های سراسری تلویزیون داخلی، شبکه‌های استانی، دیجیتال ، جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی و پخش موسیقی‌های جذاب و شنیدنی امکان پزیر می‌باشد.همچنین شما می‌توانید شبکه‌های تلوزیونی و رادیویی دلخواه خود را به صورت دستی به برنامه myTV اضافه نمایید.

برای استفاده از این نرم افزار رایگان پیشنهاد می شود که حدعقل یک خط اینترنت با سرعت ۱۲۸ داشته باشید.امیدوارم با استفاده از این نرم افزار رایگان و قدرتمند نهایت لذت را ببرید .

myTV 7.3

نرم افزار پخش زنده رادیو و تلویزیون ( My TV )

آپلود شده در Upir.ir

برای توضیحات بیشتر + دانلود به ادامه ی مطلب تشریف ببرید!

 


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:دانلود My Tv,پخش آنلاین تلویزیون,,ساعت 19:20 توسط Mr.Maarefat|

 خلاصه فصل چهارم مستند The Universe : آخرین تخمین ها ، نشان داده اند که عمر جهان هستی یک چیزی حدود ۱۳.۷ میلیارد سال است. با این حال تنها ۵۰ سال که بشر توانسته از قید و بند های سیاره زمین خارج شده و پا به فضای بی کران گذارد. اما در همین ۵۰ سال توانسته ایم به خیلی از راز و رمز های جهان هستی پی ببریم . با این وجود هر چه قدر بیشتر با این موارد آشنا می شویم سؤالات بیشتری برای ما به وجود می آید .

 

دانلود فصل چهارم مستند گیتی The Universe

 فصل چهارم مستند گیتی The Universe

با لینک مستقیم

برای دانلود + توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب تشریف ببرید

 

 


ادامه مطلب

ضریب هوشی شما چنده؟؟؟ یا بهره هوشی که به آن IQ (مخفف Intelligence Quotient) گفته می شود، عددی با میانگین ۱۰۰ و انحراف معیار ۱۵ می ‌باشد. از این رو در رده ‌بندی و تقسیم هوش، به صورت میانگین نزدیک ۷۰ درصد از مردم دارای هوش میانه، ۱۲ درصد هوش بالاتر از میانه، ۲ درصد بسیار باهوش و ۱ درصد افراد برگزیده را دربر می گیرند. روند فوق درباره افراد کم‌هوش، واپس‌ مانده ذهنی و … در سوی دیگر پا برجا است.

دانلود نرم افزار جدید تست ضریب هوشی ریون – Raven IQ Test

نرم افزار جدید تست ضریب هوشی ریون – Raven IQ Test

آپلود شده در سرور(Upir.ir)

برای دانلود این نرم افزار فوق العاده زیبا + توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب تشریف ببرید

 


ادامه مطلب

   در این مجموعه  از تصاویر زمینه مجموعه ۱۱۲ عکس با کیفیت عالی و سایز مناسب با موضوعات گوناگون برایتان آماده کرده ایم. در این مجموعه تصاویر متعددی علی الخصوص طبیعت زیبای خلقت خداوندی و همچنین تصاویر زیبایی از ماشین ها و حیوانات محتلف نیز در این مجموعه گنجانده شده است که امیدواریم این مجموعه نیز مورد رضایتتان واقع شود. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر گوناگون را از هفت دانلود،به صورت مستقیم دانلود نمایید!

 

 


ادامه مطلب

WebShot نرم افزاری کم حجم می باشد که توسط آن می توانید از صفحات یک وب سایت (به هر اندازه ای که باشد) عکس گرفته و به فرمتهای JPG, PNG, GIF و BMP ذخیره کنید.

برای این کار، کافیست به اینترنت متصل شده و آدرس اینترنتی صفحه مورد نظر را به برنامه بدهید و سپس بر روی کلید Start کلیک نمایید. همچنین این برنامه قابلیت عکسبرداری از صدها صفحه به صورت همزمان را دارا می باشد. برای این منظور باید آدرس اینترنتی صفحات مورد نظر را در یک فایل TEXT ذخیره کرده و به برنامهبدهید تا برنامه شروع به عکسبرداری از آنها کرده و در محل تعیین شده در هارد دیسک ذخیره کند.

 عکسبرداری از صفحات وبسایت ها با WebShot 1.8.8.1

 

آپلود شده در سرور(اختصاصی هفت دانلود)

جهت دانلود این نرم افزار به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب

آهنگ شاد و جديد مجتبي دوربيدي به نام "توبه" 

دانلود آهنگ شاد و جديد مجتبي دوربيدي به نام "توبه"آپلود شده و با لينك مستقيم(همراه با لينك كمكي)

براي دانلود اين آهنگ فوق العاده شاد و زيبا به ادامه ي مطلب تشريف ببريد


ادامه مطلب

آهنگ جدید مهدی مقدم بنام "لیلا"

 

 rsiur68d8i96se5u7y

 آهنگ جدید مهدی مقدم بنام "لیلا"

آپلود شده در سرور

برای دانلود این ترانه فوق العاده شاد به ادامه ی مطلب تشریف ببرید!


ادامه مطلب



Design By : P I C H A K . N E T