هفت دانلود

دانلود.دانلود نرم افزار.دانلود آهنگ جدید.دانلود کتاب.دانلود فیلم و سریال.و...

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19 Build 7 Final

اينترنت دانلود منيجر

آپلود شده در UPLOODR

براي دانلود نسخه 6.19 به ادامه ي مطلب(دانلود) تشريف ببريد


ادامه مطلب

ینوایان تصویر راستین سیمای مردم فرانسه در قرن نوزدهم است چهرهی چند قهرمان در بینوایان برجسته تر ترسیم شده‌است از جملهٔ آن ژان والژان. او مرد میانسال خسته روانی است با نیم تنهٔ کهنه و شلواری وصله دار که پس از گذراندن نوزده سال زندان با اعمال شاقه ,پس از تمام شدن ایام محکومیت جایی برای رفتن ندارد و کسی پناهش نمی‌دهد حتی در لحظه‌ای حاضر می‌شود به زندان باز گردد ولی راهش نمی‌دهند ,در اوج در ماندگی و سیه روزی به خانه یاسقفی پناه می‌برد اسقف با خوشرویی و مهربانی از او پزیرایی می‌کند ولی این مهمان ناخوانده نیمه شب ظروف نقرهٔ اسقف را به سرقت می‌برد.
 اما ساعتی بعد به دست ژاندارم دست گیر می‌شود.ولی بزرگ واری اسقف مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد. ژان والژان در بیست و پنج سالگی اسیر پنجه‌های ستمگری شده‌است. او که روستایی پاکدلی بوده بسبب سرقت یک قرص نان برای سیر کردن کودک گرسنهٔ خواهرش این همه زندان تحمل کرده.در نتیجه مهربانی و عاطفه برایش امر فراموش شده ایست. سر انجام نیک منشی یک مرد روحانی ,در‌های نیک بینی و خیر اندیشی را به روی او باز می‌کند و یکی از بزرگان روزگارش می‌شود که باید تفصیلش را در متن کتاب خواند. اخلاق فضیلت پستی ستم رویداد‌های تاریخی با ژرف اندیشی برسی می‌شود و تناردیه ماریوس و دیگر قهرمانان کتاب با نظم ویژه‌ای در برابر هم قرار می‌گیرند و اثر جاودانه‌ای می‌سازند. گرچه بینوایان از عشق‌های خیال انگیز سر شار است اما جلوهٔ واقع بینانهٔ زندگی مردم در زمان ویکتور هوگو در آن کاملا دیده می‌شود.

رمان بينوايان اثر ويكتورهوگو

آپلود شده در سرور

براي دانلود + توضيحات به ادامه برويد!(دانلود)


ادامه مطلب

بازی کامپیوتری ماشین سواری Little Racers STREET : یک بازی کم حجم با سبک مسابقه ای با دروبین از بالا است، که در آن شهرها و محیط بازی کاملا سه بعدی طراحی شده و شامل تعداد زیادی زمین مسابقه و افکت های گوناگون است. تمرکز اصلی بازی روی بخش Career است که در آن شما باید با یک ماشین معمولی کار خود را شروع کنید و با برنده شدن در مسابقات و کسب امتیاز اقدام به آپگرید یا خرید ماشین های جدید کنید ، بازیLittle Racers STREET شامل ۳۰ نوع ماشین مختلف است که شما باید به توسط آنها با رقبای گوناگونی که در بازی تعریف شده در شرایط آب و هوایی مختلف رقابت کنید.

بازی کامپیوتری Little Racers STREET

 دانلود بازی کامپیوتری ماشین سواری  Little Racers STREET

آپلود شده و با لینک مستقیم

برای دانلود  + توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید


ادامه مطلب

گروه مدیریتی هفت دانلود طی پاسخ به درخواست کاربران مبنی بر قرار دادن یک نرم افزار رکاوری خوب و قدرتمند، بالاخره این نرم افزار را از شرکت مهندسی کامپیوتری گردو  www.Gerdoo.net خریداری نموده و رایگان در سایت قرار داده است!

نرم افزاری که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست داده در سیستم های خود را به کمک ابزار موجود در نرم افزار بازگردانی نمایند.

دانلود نسخه اورجينال نرم افزار ركاوري Easeus

آپلود شده و با لينك مستقيم

براي دانلود + توضيحات بيشتر به ادامه ي مطلب تشريف ببرين


ادامه مطلب

Hardwipe  : ابزار کاربردی به منظور حذف دائمی فایل های ناخواسته بدون قابلیت بازیابی مجدد از رایانه است. استفاده از این نرم افزار همانند پاره پاره کننده اسناد با این تفاوت که شما فایل های خود را به این گونه از بین خواهید برد. این نرم افزار کاربردی محتویات فایل های بلااستفاده از روی فضای هارد دیسک پاک سازی کرده و باعث افزایش فضای خالی هارد دیسک می شود.

Hardwipe

نرم افزار Hardwipe

آپلود شده و با لینک مستقیم

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب تشریف ببرید!

 

 


ادامه مطلب

  نرم افزار Nitro Pro 9 امکان ساخت ساده و سریع اسناد PDF با کیفیت بالا از هر نوع فرمت یا محتوا را به شما می دهد. این محتوا ممکن است کاغذ اسکن شده ، صفحات گسترده ، پرزنتیشن ها ، گزارشات و غیره باشند

دانلود نرم افزار nitro pro 8

آپلود شده و با لینک مستقیم

برای دانلود + توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب تشریف ببرید.

 

 


ادامه مطلب

در این مطلب، جدیدترین نسخه ویندوز XP را برای کاربرانی که هنوز تمایل دارند از این سیستم عامل استفاده کنند آماده کرده ایم.

 بسیاری از کاربران خانگی و اداری با توجه به نوع استفاده خود از کامپیوتر و نرم افزارهایی که با آن سر و کار دارند، همچنان ویندوز XP را برای خود مناسب میدانند. و یا به دلیل مشکلات سخت افزاری تمایلی به ارتقا به نسخه های جدیدتر ویندوز ندارند. به همین دلیل ویندوز XP برای این دسته از کاربران بهترین انتخاب است.

 

و اين بار ويندوز xp 2013 (آخرين آپديت) + آموزش نصب از روی هارد (فلش)

آپلود شده روي سرورهاي قدرتمند سرزمين دانلود

براي دانلود + توضيحات بيشتر به ادامه ي مطلب تشريف ببرين!


ادامه مطلب

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید . 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013

دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت + فيلم آموزش نصب از هارد به در خواست دوست خوبمون كاوه

دانلود از سرور دانلودها

برای دانلود  + توضیحات بیشتر به ادامه ی مطلب بروید

 


ادامه مطلب



Design By : P I C H A K . N E T